منوی دسته بندی

بوت کمپ تخصصی برنامه نویسی فصل تابستانی مکتب شریف کلید خورد

این تابستون فصل حرفه‌ای شدنه!

بوت کمپ تخصصی برنامه نویسی: مکتب شریف به عنوان اولین و بزرگ ترین بوت کمپر برنامه نویسی ایران همواره پرچمدار برگزاری بوت کمپ های تخصصی برنامه نویسی بوده و طی سال های اخیر با برگزاری بوت کمپ های مختلف، برنامه نویسان بسیاری را روانه ی بازار کار نموده است.

در هر یک از بوت کمپ های مکتب، شرکت کنندگان یا به اصطلاح کاروندان علاوه بر این که در زمینه ی برنامه نویسی به سطح قابل توجهی از حرفه ای بودن می رسند، برای شرکت در جلسات مصاحبه شغلی و همچنین تهیه رزومه ی مناسب برای خودشان هم آماده می شوند.

مکتب شریف در تابستان امسال نیز با برگزاری بوت کمپ های تخصصی، فرصتی را فراهم آورده که علاقه مندان به حوزه های مختلف برنامه نویسی بتوانند مسیر شغلی و حرفه ای خود را در این رشته ی محبوب و پرطرفدار آغاز نمایند.

در ادامه با هم نگاهی خواهیم داشت به بوت کمپ های تابستانه مکتب شریف

بوت‌کمپ تخصصی JAVA

JAVA  یکی از محبوبترین زبان های برنامه نویسیست که برای توسعه اپلیکیشن اندروید مورد استفاده ی بسیاری از برنامه نویسان قرار می گیرد. ساده بودن فرآیند برنامه نویسی اندروید با کمک زبان برنامه نویسی جاوا باعث شده که بیشتر اپلیکیشن های موبایل به این زبان نوشته شوند.

به همین خاطر همیشه فرصت های شغلی زیادی برای این شاخه از برنامه نویسی، در بازار کار وجود دارد.

ری اکت یکی از کتابخانه های جاوا اسکریپت است که برای اولین بار توسط تیم فیسبوک معرفی شد.

بوت کمپ تخصصی ReactJs

سرعت بالا و داشتن رابط کاربری ساده از جمله مهم ترین مزایای ری اکت به شمار می رود.

دقیقا به خاطر همین مزایا بود که پس از معرفی ری اکت، اکثر قریب به اتفاق سایت ها، پلتفرم ها و برنامه ها برای ایجاد امکانات تعاملی و ثبت نظرات به سراغ این کتابخانه رفتند و از ری اکت به شکل گسترده ای استفاده کردند.

امروزه ری اکت یکی از بهترین بازارهای کاری در حرفه ی برنامه نویسی به شمار می رود.

بوت کمپ تخصصی PHP

یکی از دلایلی که زبان پی اچ پی را به یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی تبدیل کرده، برخورداری از توابع و دستورهای تعریف شده است که به صورت اختصاصی برای طراحی وب ایجاد شده اند.

در واقع در هنگام کار با زبان پی اچ پی، شما نیازی نخواهید داشت که با اصطلاحات  مختلف برنامه نویسی که برخی از آن ها هیچ کاربردی برای شما ندارند آشنا شوید.

برنامه نویسان پی اچ پی معمولا با موقعیت های شغلی خوبی مواجه بوده و همواره پیشنهادات جذابی از سوی کارفرمایان دریافت می کنند.

بوت‌کمپ تخصصی Android

به اذعان خیلی از کارشناسان، زبان برنامه نویسی اندروید در آینده ای نه چندان دور، می تواند دامنه ی توسعه برنامه نویسی را به عرصه های جدیدی برساند و آنچه که فعلا از این زبان برنامه نویسی می بینیم تنها آغازین بخش آن است.

با افزایش روز افزون اپلیکیشن های موبایلی، به نظر می رسد زبان اندروید در آینده ی برنامه نویسی حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

در حال حاضر تقاضای زیادی برای جذب برنامه نویسان اندروید در بازار وجود دارد و فارغ التحصیلان این حوزه می توانند از روشن بودن آینده شغلی شان مطمئن باشند.

بوت‌کمپ تخصصی Python

پایتون یک زبان بنویسی سطح بالا و همه کاره است که همه می توانند در توسعه آن نقش داشته باشند.

برعکس بسیاری دیگر از زبان های برنامه نویسی، کدهای پایتون به اندازه ی زبان انگلیسی قابل فهم است. از پایتون برای وظایف روزانه استفاده می شود و به برنامه نویسان این امکان را می دهد که در زمان کوتاهی برنامه خود را توسعه دهند.

بازار کار پایتون به نسبت بسیاری از زبان های برنامه نویسی جذاب تر و محبوب تر است و معمولا هیچ یک از برنامه نویسان حرفه ای پایتون، بی کار نمی مانند.

بوت‌کمپ تخصصی Node.js

نود جی اس یک زبان برنامه نویسی نیست، بلکه پلتفرمیست که سمت سرور کار کرده و بر پایه ی جاوا اسکریپ بنا شده است.

توسعه بازی‌های آنلاین، شبکه‌های اجتماعی، ابزارهای همکاری و… همه و همه به کمک نود جی اس محقق می شود.

برنامه نویسان نود جی اس، همیشه با پیشنهادات کاری جذابی مواجه بوده و موقعیت های شغلی رضایت بخشی را تجربه می نمایند.

بوت کمپ تخصصی #C

زبان برنامه نویسی #C در حال حاضر جزو 5 زبان برنامه نویسی محبوب دنیا به شمار می رود.

از زبان سی شارپ به شکل گسترده برای تولید برنامه هایی نظیر برنامه های دسکتاپ ، تحت وب و Web service ها استفاده می شود.

از سوی دیگر زبان سی شارپ استفاده گسترده ای برای تولید انواع بازی ها دارد و با استفاده از آن می توان برای دستگاه های اندرویدی و IOS اپلیکیشن موبایل تولید کرد.

ایام تابستان فصل خوبی برای آموزش، یادگیری و ارتقای مهارت هاست. شرکت دربوت کمپ های تخصصی برنامه نویسی تابستانه در مکتب شریف انتخابی مناسب برای کسانیست که به فکر هموار کردن مسیر آینده شغلی و حرفه ای شدن در برنامه نویسی هستند.

میتونین در بوت‌کمپ‌ها

کنین، و وارد بازارکار بشین!

یک نظر

  • الهام گفت:

    سلام چرا قیمتا رو ننوشتین

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *