منوی دسته بندی

6 سال فراموش نشدنی در کنار شما

نگاهی به آمارهای مکتب از مرداد 1395 تا امروز

مکتب شریف، مجموعه ای است که در مرداد ماه سال 1395، با هدف آموزش برنامه نویسی از طریق برگزاری بوت کمپ های تخصصی شکل گرفت.

این روزها، 6 ساله شدن مکتب شریف، بهانه ای شد برای این که نگاهی به کارنامه عملکرد این مجموعه در طی 6 سال گذشته داشته باشیم.

تولد 6 سالگی مکتب

در ادامه همراه ما باشید:

برگزاری بالغ بر 80 بوت کمپ برنامه نویسی

برگزاری بوت کمپ های تخصصی برنامه نویسی، یکی از اولویت های همیشگی این مجموعه بوده است. به همین خاطر، مکتب شریف تا کنون 80 بوت کمپ تخصصی برنامه نویسی را با موفقیت به اتمام رسانده است.

ثبت نام بیش از 26 هزار نفر

وب سایت این مجموعه، یکی از اصلی ترین مبادی ورودی به مکتب بوده است که از مرداد 1395 تا به امروز، بالغ بر 26 هزار نفر اقدام به ثبت نام بر روی این وب سایت نموده اند.

بیش از 2000 شرکت کننده

تعداد نفراتی که موفق به ورود به بوت کمپ های تخصصی برنامه نویسی شده اند، تا به امروز بالغ بر 2000 نفر بوده است و این یعنی خانواده مکتب شریف روز به روز در حال گسترده تر شدن است.

بالغ بر 2500 ساعت آموزش تخصصی

آموزش های تخصصی این مجموعه با حضور اساتید خبره در حوزه برنامه نویسی، تا کنون به بیش از 2500 ساعت رسیده است. نتیجه این امر موفقیت فارغ التحصیلان ما در کسب موقعیت های شغلی ایده آل و ورود به بازار کار بوده است.

حتما بخوانید: مدل‌های پرداخت در بوت‌کمپ‌های مکتب شریف

400 شرکت معتبر

خوب است که بدانید کاروندان این مجموعه در قد و اندازۀ خودشان تاجایی خوب ظاهر شده اند که تا کنون بیش از 400 شرکت معتبر اقدام، به استخدام و به کارگیری فراغ التحصیلان این مجموعه نموده اند.

استخدام کاروندان مکتب

به طور متوسط طی 72 ماه گذشته، هر 5 روز، یک نفر از فارغ التحصیلان این مجموعه، به استخدام یکی از سازمان های معتبر در داخل کشور درآمده است.

نکته جالب توجهی که وجود دارد، این است که این سازمان ها و نهادها در دفعات بعدی نیز برای جذب فارغ التحصیلان مکتب شریف، اظهار تمایل نموده اند.

یک خانواده 150 نفری

تیم اجرایی این مجموعه متشکل از کارشناسان و تیم های متبهر در حوزه های مختلف بوده که با فعالیت های شبانه روزی خود، سعی در خدمات دهی هرچه بهتر به کاروندان دارند. این تیم این روزها متشکل از 150 نفر بوده و این یعنی کاروندان ما خانواده ای بزرگ برای حمایت و پشتیبانی بی چون و چرا خواهند داشت.

100 شهر در ایران و جهان

مخاطبان و شرکت کنندگان بوت کمپ های تخصصی مکتب شریف، نه فقط از پایتخت، بلکه از بیش از 100 شهر در اقصی نقاط ایران و جهان، در دوره ها شرکت کرده اند.

کاروندان مکتب

از دست ندهید: استعدادسنجی مکتب، معیاری برای سنجش تفکر الگوریتمی

این روزها، مکتب شریف نامی آشنا و مورد اعتماد برای کسانی است که برنامه نویسی را به عنوان شغل آینده خود برگزیده و قدم در این مسیر گذاشته اند.

شما هم می توانید برای تغییر مسیر شغلی خود، به خانواده بزرگ ما بپیوندید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *