منوی دسته بندی

مزایای شگفت آور برنامه نویسی برای بانوان

اگر به عنوان یک خانم این سوال برای شما هم مطرح است که برنامه نویسی برای بانوان چه مزایایی دارد. پیشنهاد می کنیم که حتما این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

تا چند دهه پیش بسیاری از افراد تصور می کردند که برنامه نویسی تنها یک سرگرمی جدید و مدرن است که علاقه مندان به کامپیوتر را ساعت ها پای کامپیوتر میخکوب می کند.

اما چند سالیست که همگان متوجه شده اند که برنامه نویسی یکی از حیاتی ترین شاخه های حرفه ای برای سهولت و سرعت بیشتر در زندگی ساکنان کره ی زمین است.

رفته رفته علاقه مندان به برنامه نویسی بیشتر و بیشتر شد و کارفرمایان زیادی پیدا شدند که در ازای دریافت خدمات برنامه نویسی حاضرند مبالغ قابل توجهی را پرداخت کنند.

اتفاق عجیبی که در این بین رخ داده، این است که زمانی که سخن از برنامه نویسی به میان می آید، نا خودآگاه ذهن افراد به سوی یک حرفه ی مردانه می رود، در حالیکه در سرتاسر دنیا بسیارند زنان و دخترانی که با قدرت مشغول این حرفه بوده و اتفاقا از مهارت های تخصصی بالایی هم برخوردارند.

در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با مزایای برنامه نویسی برای خانم ها بیشتر آشنا کنیم.

بیشتر بخوانید: آیا دنیای برنامه‌نویسی برای زنان مناسب است؟

در خانه بمانید و درآمد بالایی کسب کنید

بدون شک کارکردن در خانه برای بسیاری از مادرها و حتی دخترانی که فضای آسوده ی خانه را به هر محیط دیگری ترجیح می دهند، یک اتفاق دلچسب است.

وقتی صحبت از کار در خانه به میان می آید، ذهن بسیاری از ما به سمت کارهای غیر تخصصی و پیش پا افتاده می رود، این در حالیست که با یادگیری برنامه نویسی می توان در خانه ماند و از طریق کار برنامه نویسی در منزل، ماهیانه سطح بالایی از درآمد را تجربه نمود.

امروزه بوت کمپ های برنامه نویسی امکانی را برای علاقه مندان به این حوزه فراهم کرده اند که بدون نیاز به شرکت در دوره های دانشگاهی و یا بدون نیاز به پیش زمینه ی خاصی، بتوانند در این دوره ها شرکت نموده و بلافاصله وارد بازار کار شوند.

خیالتان راحت باشد که همیشه پیشنهاد کار خواهید داشت

مشاغل مرتبط با کد نویسی نه تنها از تنوع بسیار بالایی برخوردار است بلکه روز به روز محبوبیت بیشتری نزد کارفرمایان پیدا کرده و به همین خاطر همیشه موقعیت های جذابی را نصیب شما می کنند.

بنابراین یکی دیگر از مزایای برنامه نویسی برای خانم ها این است که انتخاب های متعددی را پیش روی آن ها گذاشته و اجازه می دهد که از بین موقعیت های شغلی مختلف، موقعیتی که بیشترین سازگاری را با شرایط آن ها دارد، انتخاب نمایند.

کار در منزل را با درآمد دلاری تجربه کنید

یکی از مهم ترین مزایای برنامه نویسی برای خانم ها این است که امکانی را فراهم می کند که بتوانند هم در منزل کار کنند هم پیشنهادات شغلی را از دیگر کشورهای جهان دریافت کنند.

این اتفاقیست که امروزه بسیاری از خانم های توانمند در حوزه ی برنامه نویسی، در حال تجربه ی آن هستند و نه تنها درآمد قابل توجهی را از آن خود کرده بلکه مهارت ها و تجربه ی بالایی را نیز به دست می آورند که می تواند برای تجربه ی موقعیت های شغلی بهتر و جذابتر، به آن ها کمک نماید.

توانایی زیادی در حل مسائل به شما می دهد

شاید باورتان نشود اما یادگیری کدنویسی تأثیر ناخواسته ای دارد که به شما یاد می دهد چگونه فکر کنید و چگونه بتوانید بهترین راه حل را برای موضوعات و مسائل مختلف پیدا کنید.

بنابراین می توانیم بگوییم که یکی دیگر از مزایای برنامه نویسی برای بانوان این است که در کنار تفکر تحلیلی به آنها برای مدیریت مسائل و موضوعات مختلف کمک شایانی خواهد نمود.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید بسیاری از بانوان برنامه نویس در زندگی شخصی و کاری خود افراد موفقی بوده و با استفاده از نگاه حل مسئله می توانند به راحتی از پس بسیاری از مشکلات برآیند.

حتی بسیاری از آقایانی که در عرصه ی برنامه نویسی فعالند، اذعانی می کنند که برنامه نویسی به آنها توانایی درک عمیق مسائل را داده و کمک کرده که به نحو بهتری موضوعات مختلف را حل نمایند.

می توانید این دانش را به فرزندانتان هم منتقل کنید

برنامه نویسی برای بانوان این امکان را فراهم می آورد که این دانش جذاب را حتی به فرزندانشان هم منتقل کرده و آن ها را از سنین کودکی با مبانیِ این دانش کاربردی آشنا نمایند.

 امروزه بسیاری از کودکان در عرصه ی برنامه نویسی حرفی برای گفتن دارند پس چه بهتر که کودک شما هم بتواند در این حوزه وارد شده و آینده ای درخشان را برای خود رقم بزند.

زمانی که از حوزه های تخصصی برای بانوان صحبت می کنیم، ممکن است کمتر کسی به عرصه ی برنامه نویسی توجه کند، این در حالیست که در حال حاضر برنامه نویسی به عنوان یکی از پرطرفدارترین حوزه های تخصصی برای اشتغال بانوان در سرتاسر جهان شناخته می شود.

اگر شما هم می خواهید که وارد دنیای برنامه نویسی شده و فعالیت و کسب درآمد در این حوزه را تجربه کنید، می توانید با شرکت در بوت کمپ های تخصصی برنامه نویسی مکتب شریف، در مدت زمان کوتاهی، به عنوان یک برنامه نویس وارد بازار کار شوید.

سالیانه بسیاری از مادران و دختران ایرانی در بوت کمپ های مکتب شریف فارغ التحصیل شده و به عنوان برنامه نویسان توانمد در مجموعه ها، نهادها و ارگان های مختلف مشغول به کار می شوند.

اگر شما هم از جمله ی بانوان علاقه مند به حوزه ی برنامه نویسی هستید می توانید جهت مشاوره و ثبت نام در دروه برنامه نویسی مکبت شریف اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *