منوی دسته بندی

با انجام این 4 کار، با موفقیت از بوت کمپ های برنامه نویسی فارغ التحصیل شوید

اگر بخواهیم با شما صادق باشیم، بایستی بگوییم که شرکت در بوت کمپهای برنامه نویسی برای همۀ افراد و نفرات مناسب نیست. بسیاری از افراد به دنبال ثبت نام و شرکت در یکی از بوت کمپهای برنامه نویسی هستند. اما دائما این سوال را از خودشان می پرسند که آیا بوت کمپ برای من مناسب است یا نه؟ یا این که آیا می توانم در بوت کمپ موفق شوم یا خیر؟

اما خبر خوبی که برایتان داریم این است که با داشتن 4 ویژگی می توانید به خوبی از پس بوت کمپهای برنامه نویسی برآیید. در این نوشتار قصد داریم با شما راجع به این 4 ویژگی صحبت کنیم. بنابراین تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

برای موفق شدن در بوت کمپ های برنامه نویسی به چه ویژگی هایی نیاز دارید؟

یک توصیۀ مهم که همین ابتدای کار برایتان داریم این است که برای اینکه به عنوان یک برنامه نویس موفق شوید. باید مطمئن باشید که برای چالش های مختلف آماده هستید.

بوت کمپهای برنامه نویسی

علت این که می گوییم “چالش” نه به این خاطر است که برنامه نویسی را حرفۀ سختی معرفی کنیم. بلکه از این بابت است که یک برنامه نویسی کارها و وظایف منحصر به فردی را در آینده در پیش دارد.

کارهایی که فقط خودش انجام می دهد و احتمالا فقط خودش از آن ها سر در می آورد!

حتما بخوانید: آیا برای برنامه نویس شدن به ریاضیات نیاز دارید؟

برنامه نویسی با بسیاری از کارهای روتینی که در بسیاری از مشاغل با آن ها مواجه هستیم، تفاوت های زیادی دارد. در برنامه نویسی شما هر روز و هر لحظه با چالشی جدید مواجهید. چالش هایی که باعث می شود شما دائما در حال یادگیری و به روز رسانی اطلاعاتتان باشید.

بعد از این توضیحات نوبت به معرفی 4 ویژگی طلایی ای می رسد. باعث می شود شما بتوانید از بوت کمپهای برنامه نویسی به راحتی و با موفقیت فارغ التحصیل شوید.

از تمرین کردن نترسید

ممکن است طول هر جلسه از کلاس تان فقط 8 ساعت در روز باشد، اما شما باید بیشتر از این ساعت برای یادگیری برنامه نویسی وقت بگذارید.

 این کار به شما کمک می کند که بعد از فارغ التحصیلی از مکتب با تجربیات و آمادگی بیشتری وارد عرصۀ اشتغال شوید.

بسیاری از کسانی که با موفقیت می توانند از بوت کمپ های برنامه نویسی فارغ التحصیل شوند. کسانی هستند که در طول هفته، 60 تا 80 ساعت برای یادگیری وقت می گذرانند.

این افراد از ساعات آخر هفته و حتی ایام تعطیلشان هم برای یادگیری بیشتر و بهتر کمک می گیرند.

بی تعارف می گوییم، اگر نمی توانید به اندازۀ کافی زمان بگذارید، بهتر است که در بوت کمپهای برنامه نویسی شرکت نکنید.

برای پیدا کردن شغل جسور باشید

یکی از ویژگی های بارز بوت کمپرها این است که معمولا در مدت کوتاهی بعد از فارغ التحصیلی شان، می توانند جذب بازار کار شده و فرصت های شغلی مناسبی را تجربه نمایند.

بنابراین با این رویکرد که قرار است به زودی وارد بازار کار شوید، سعی کنید مهارت های مختلف را به خوبی یاد بگیرید.

برنامه نویسی

البته این نکته را هم از یاد نبرید که بایستی جسور باشید و فقط به یک یا دو فرصت شغلی بسنده نکنید، شما با مشاهده شرایطی که شرکت های بزرگ و معتبر برای جذب بوت کمپرها مطرح می کنند، می توانید مهارت های خودتان را به همان نسبت گسترش دهید.

در نتیجه هم به راحتی می توانید فارغ التحصیل شوید و هم می توانید پس از فارغ التحصیلی، فرصت های شغلی ایده آلی را تجربه نمایید.

هر روز یک چیز جدید یادبگیرید

یکی از طلایی ترین فرمول هایی که به شما کمک می کند با موفقیت از بوت کمپهای برنامه نویسی فارغ التحصیل شوید، این است که به خودتان قول بدهید هر روز یک مطلب جدید یاد بگیرید.

با همین فرمول ساده می توانید در عمل خودتان را به مجموعه ی عظیمی از آموخته ها میهمان کنید. فراموش نکنید که موفقیت در برنامه نویسی تا حد زیادی به تکرار و تمرین بستگی دارد و در جریان همین تکرار و تمرین هاست که ما می توانیم بسیاری از نکات ریز ولی مهم و کلیدی را به خوبی یاد بگیریم.

بوت کمپهای برنامه نویسی

در پایان بوت کمپ با مجموعۀ این نکات و آموخته ها، شما به یک برنامه نویس کاملا حرفه ای و کارآزموده تبدیل خواهید شد. حرف های زیادی در عرصه برنامه نویسی برای گفتن دارد.

خودتان را برای رویارویی با چالش ها آماده کنید

همانگونه که پیش از این هم گفتیم، برنامه نویسی حرفه ایست که همواره با چالش های مختلفی مواجه است. این چالش ها هر روز و هر لحظه شما را در موقعیت یادگیری مطالب جدیدتر و متفاوت تری قرار می دهد.

پیشنهاد می کنیم: چرا برنامه نویسی یک مسیر مطمئن شغلیست؟

بنابراین بایستی خودتان را برای مواجهه با این چالش ها آماده سازی. تا بتوانید هم با موفقیت از بوت کمپ فارغ التحصیل شوید. هم در بازار کار با فرصت های بهتری روبرو شوید.

با توضیحاتی که ارائه کردیم، توصیه می کنیم اگر چالش‌ها را می‌پذیرید. اگر عاشق یادگیری هستید و اگر از فناوری لذت می‌برید. به هیچ عنوان تصمیم خود را برای حضور در یکی از بوت کمپهای برنامه نویسی به تعویق نیاندازید.

اما اگر هنوز تردید دارید که می توانید از پس بوت کمپهای برنامه نویسی برآیید یا نه، حتما چند دقیقه ای زمان بگذارید و مقالۀ اگر این ویژگی ها را دارید بهتر است برنامه نویس نشوید را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *