منوی دسته بندی

با مدرک بوتکمپ برنامه نویسی چه کاری میتوانیم انجام دهیم؟

شرکت در بوت‌کمپ های برنامه نویسی مزایای مختلف و متعددی داشته است. بوتکمپ ها می توانند مسیرهای هموار شغلی را پیش پای افراد بگذارد. اما حقیقت این است که پس از شرکت در بوت کمپ های برنامه نویسی، همه چیز به تصمیمات شما بستگی خواهد داشت.

اگر هنوز در مرحله ی کسب شناخت و آگاهی نسبت به بوت کمپ های برنامه نویسی هستید، پیشنهاد می‌کنیم که در ادامه ی این مطلب همراه ما باشید. قرار است در این نوشتار با هم به این موضوع بپردازیم که به عنوان یک بوت کمپر برنامه نویسی، پس از فارغ التحصیلی بایستی چه کاری انجام دهیم.

حتما بخوانید: اگر فکر می کنید برای برنامه نویس شدن به مدرک دانشگاهی نیاز دارید این مطلب را بخوانید

در ابتدا و پیش از هر چیزی بهتر است به این موضوع بپردازیم که چرا بایستی برنامه نویسی را از طریق بوت کمپ یاد بگیریم.

چرا برنامه نویسی را در بوت کمپ یاد بگیریم؟

این روزها کم نیستند افرادی که با مدرک دانشگاهی غیر مرتبط ولی با علاقه به حرفه ی برنامه نویسی، به سراغ یادگیری یک یا چند زبان مختلف برنامه نویسی می روند.

تجربه اثبات کرده است که بوت کمپ های برنامه نویسی مسیر مطمئن تری برای یادگیری هر یک از زبان های برنامه نویسی هستند. آموزش های تخصصی، اختصاص زمان کافی (۶ الی ۱۰ ماه)، آموزش مطالب به روز، بهره گیری از روش های نوین آموزشی، مهارت آموزی برای ورود به بازار کار، استخدام و اشتغال پس از فارغ التحصیلی و همچنین تقویت مهارت های نرم، از جمله مزایایی است که در بوت کمپ های برنامه نویسی برای بوت کمپرها فراهم است تا با آمادگی هرچه بیشتر بتوانند وارد بازار کار شوند.

این درست بر خلاف چیزی است که در نظام آموزشی دانشگاه ها با آن مواجه هستیم.

به همین خاطر افرادی که دارای مدارک دانشگاهی غیر مرتبط به برنامه نویسی هستند، معمولا برای یادگیری برنامه نویسی از بوت کمپ های تخصصی در این حوزه استفاده می کنند.

با مدرک بوت کمپ برنامه نویسی چه کار کنیم؟

خبر خوبی که برایتان داریم این است که این روزها بسیاری از شرکت ها و کارفرمایان ترجیح می دهند که نیروهای خود را از میان فارغ التحصیلان بوت کمپ های مختلف انتخاب نمایند.

به همین خاطر به راحتی می توان پیش بینی کرد که پس از دریافت مدرک بوت کمپ. احتمالا مسیر شغلی جذابی پیش پای شما خواهد بود. اگر در برنامه نویسی تازه کار هستید می توانید به عنوان یک برنامه نویس مبتدی فعالیت خود را آغاز کرده و اگر دارای تجربه هستید، در کسوت یک برنامه نویس ارشد مشغول به کار خواهید شد.

فقط توجه به این نکته را فراموش نکنید که داشتن گواهی نامه ی فارغ التحصیلی از یک بوت کمپ برنامه نویسی برگ برنده ی خوبی برای شما به شمار خواهد رفت که کمکتان می کند فرصت های شغلی خوب و پرطرفداری را تجربه نمایید.

گذشته از همه ی مواردی که توضیح دادیم، خوب است به این نکته هم اشاره ای داشته باشیم که هر زبان برنامه نویسی بازار کار خاص خودش را دارد. مثلا زبان های برنامه نویسی فرانت اند با زبان های برنامه نویسی بک اند متفاوت بوده و هر یک شما را به حوزه ای خاص از این حرفه راهنمایی می کنند.

پیشنهاد می کنیم: چرا برنامه نویسی یک مسیر مطمئن شغلیست؟

بنابراین اگر هنوز زبان برنامه نویسی مورد نظرتان را انتخاب نکرده اید، پیشنهاد می کنیم که حتما در مورد بازار کار آن به خوبی مطالعه کرده و نگاهی هم به شرح وظایف برنامه نویسان آن حوزه داشته باشید.

در صورت کسب چنین آگاهی ای. به طور حتم پس از اتمام بوت کمپ با آمادگی بیشتری می توانید در زمینه ی حرفه ای خود با سرعت قابل توجهی. به رشد و پیشرفت برسید.

شرکت در بوت کمپ برنامه نویسی چه مزایایی دارد؟

تا به اینجا در رابطه با بوتکمپ های برنامه نویسی مطالب مختلفی را عنوان نمودیم. در ادامه شما را با مزایای مختلف و متنوع شرکت در بوت کمپ برنامه نویسی به طور مختصر آشنا خواهیم نمود.

  • صرف مدت زمان کوتاه تر نسبت به آموزش در دانشگاه
  • انعطاف و تنوع در روش برگزاری بوتکمپ های برنامه نویسی (آنلاین، حضوری، تمام وقت و پاره وقت)
  • توجه به توسعه مهارت های عملی
  • رصد و بررسی منظم تمرینات توسط کارشناسان آموزشی و منتورها
  • وجود گزینه های مختلف و متنوع برای پرداخت هزینه دوره ها
  • امکان حضور در بوت‌کمپ برنامه نویسی از سراسر کشور
  • دسترسی و امکان شرکت برای تمامی فارغ التحصیلان دانشگاه

سخن پایانی:

این روزها شرکت در بوتکمپ های تخصصی برنامه نویسی. به عنوان روشی مطمئن. برای ورود به بازار کار . در این زمینه. ایجاد شده است. تنها کافیست با پیدا کردن زبان برنامه نویسی مورد علاقه تان،  استعداد خود را در آن زمینه محک زده و سپس با ورود به دنیای برنامه نویسی آینده ی شغلی خود را دچار تحولات بزرگی نمایید.

اگر هنوز برایتان این سوال مطرح است که با مدرک بوت کمپ برنامه نویسی چه کاری میتوانیم انجام دهیم، خواندن مقاله ی بعد از فارغ التحصیلی در مکتب، در چه شغل هایی می توانیم مشغول به کار شویم؟ می تواند تا حد زیادی به سوالات شما پاسخ دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *