منوی دسته بندی

در پیش دوره رایگان برنامه نویسی مکتب شریف چه چیزی در انتظار شماست؟

برای کسانی که حداقل یک بار تلاش کردند که در چالش استعداد سنجی مکتب شریف شرکت کنن، اصطلاح “پیش دوره” تعبیر آشنایی هستش.

تا پیش از این، شرکت در پیش دوره ها تنها به صورت آنلاین و پس از شرکت در چالش استعداد سنجی مقدور بود. اما از نوروز 1402 امکان شرکت در دوره ی آفلاین برای علاقه مندان به برنامه نویسی فراهم اومد.

بر همین اساس در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با پیش دوره آفلاین مکتب شریف آشنا کنیم. پیش از هر چیز بهتر است که با هم نگاهی داشته باشیم به مزایای شرکت در این پیش دوره ها.

شرکت در پیش دوره آفلاین برنامه نویسی چه مزایایی دارد؟

برنامه نویسی یکی از آن دسته مهارت هایی است که برای موفقیت در آن، نیازی به استعدادهای عجیب و غریب نیست. تنها کافیست مهارت های خود را در حوزه زبان انگلیسی و تفکر الگوریتمی با چاشنی خلاقیت همراه سازید. تا بتوانید به خوبی از پس این مهارت هیجان انگیز برآیید و روز به روز شاهد رشد و پیشرفتتان در عرصه برنامه نویسی باشید.

شرکت در پیش دوره های برنامه نویسی، خود آغازیست برای بهره گیری از تفکر الگوریتمی و استفاده از نگاه خلاقانه برای حل مسائل مختلف.

شما می توانید در رابطه با زبان برنامه نویسی مورد علاقه تان و همچنین زمینه فعالیت تان در آینده، به تصمیم دست یابید.

پس از سپری کردن پیش دوره های آفلاین مکتب، می توانید در چالش استعداد سنجی شرکت کنید. و در بوت کمپ برنامه نویسی مورد علاقه تان ثبت نام نمایید.

در پیش دوره آفلاین مکتب شریف چه می گذرد؟

طی این 25 جلسه، اساتید مجرب مکتب شریف مباحث ابتدایی و پایه برای ورود به دنیای برنامه نویسی را مطرح کرده و پس از آن اقدام به حل نمونه سوالات مرتبط با این حوزه می کنند.

از جمله ویژگی های بارز پیش دوره آفلاین مکتب، سادگی سطح مباحث و همچنین تدریس استاندارد هر موضوع توسط مدرس مربوطه است.

آیا شرکت در پیش دوره آفلاین مکتب شریف، شامل هزینه می شود؟

در نخستین فاز اجرای این طرح که مصادف با ایام نوروز 1402 می باشد، شرکت کنندگان می توانند به صورت کاملا رایگان از مباحث و جلسات آموزشی بهره ببرند.

چه سرفصل هایی در پیش دوره آموزش برنامه نویسی تدریس می شود؟

از جمله سر فصل هایی که در این پیش دوره آفلاین به شرکت کنندگان آموزش داده می شود می توان به  اصول برنامه نویسی، آشنایی با الگوریتم، پیش نیاز برنامه نویسی، متغیر، نوع داده و … اشاره کرد.

علاقه مندان جهت آشنایی بیشتر می توانند با ثبت نام از طریق پنل مکتب شریف، وارد بخش آموزش رایگان مقدمات برنامه نویسی شده و از ویدیوهای آموزشی استفاده نمایند.

برای آشنایی بیشتر با پیش دوره های آنلاین برنامه نویسی مکتب شریف، پیشنهاد می کنیم که خواندن مقاله پیش دوره ی رایگان مکتب، اردوی تیم ملی برنامه‌نویسی را از دست ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *