منوی دسته بندی

صفر تا صد روش پرداخت ISA یا مشارکت در درآمد

از صفر تا صد روش پرداخت ISA با خبر هستید.

بوت کمپ‌ها، افراد را در مدت زمان کوتاهی با تمرین‌های زیاد، به چالش کشیده و برای حضور در عرصه های حرفه ایِ ورزیده می کنند.

یکی از مهم ترین موضوعاتی که در رابطه با بوت کمپ ها مطرح است، بحث تامین مالیست. به این معنا که افراد بایستی به ازای آموزشی که دریافت می کنند مبلغی را تحت عنوان هزینه شرکت در بوت کمپ پرداخت نمایند.

در ادامه شما را با یکی از نوین ترین روش های تامین مالی در بوت کمپ ها آشنا می کنیم.

صفر تا صد روش پرداخت ISA را بیشتر بشناسیم

امروزه بخش قابل توجهی از بوت کمپ‌ها به ارائه قراردادهای سهم درآمد یا Income Share Agreements (ISA) به عنوان یک روش تامین مالی، به بوت کمپرها اقدام نموده اند.

در این روش که یکی از نوین ترین روش های پرداخت در سرتاسر دنیاست، بوت کمپرها پس از فارغ التحصیلی در دوره آموزشی و ورود به بازار کار، سهم خاصی از درآمدشان را تا مدتی مقرر، به برگزار کننده ی بوت کمپ پرداخت می نمایند.

بر اساس آمارهای موجود در ایالات متحده آمریکا، در سال 2020 بالغ بر 47 درصد از بوت‌کمپ‌های برگزار شده از روش آیسا (ISA) استفاده کردند.

نکته ی جالب توجهی که در این میان وجود دارد این است که این آمار با سرعت چشمگیری در حال افزایش است.

به گفته بسیاری از کسانی که روش ISA را تجربه کرده‌اند، ایجاد انگیزه برای اشتغال اصلی ترین دلیل محبوبیت این روش در بین بوت کمپرهاست.

روش پرداخت آیسا (ISA) چه مزایایی دارد؟

با شناخت دقیق روش پرداخت ISA متوجه خواهیم شد که این روش برای بوت کمپرها مزایای متعددی را در پی دارد:

  1. به طور کلی در شرایط عدم اطمینان اقتصادی، افراد ترجیح می دهند که پس از دریافت آموزش و اطمینان از نتیجه بخش بودن آن اقدام به پرداخت هزینه نمایند.
    اتفاقی که در روش پرداخت ISA به شیوه ای مطلوب اجرایی شده است.
  •  در بوت کمپ هایی که از روش پرداخت ISA استفاده می شود، به طور ضمنی این اطمینان خاطر به افراد داده می شود که دوره های آموزشی از کیفیت کافی برخوردار بوده و شرکت کنندگان می توانند روی ورود به بازار کار پس از فارغ التحصیلی حساب کنند.
  •  روش پرداخت ISA موجب می شود که مجموعه های برگزار کننده بوت کمپ، آموزش های با کیفیت تری را در اختیار شرکت کنندگان قرار دهند و در حوزه های آموزشی سرمایه گذاری بیشتری نمایند تا پس از اشتغال به کارِ ایشان بتوانند تامین مالی خود را محقق سازند.
  • این واقعیت که افراد تنها در صورتی اقدام به پرداخت هزینه های دوره آموزشی می کنند که در یک مجموعه مشغول به کار شوند و درآمد مکفی داشته باشند، می تواند انگیزه ی شرکت کنندگان را برای تلاش و موفقیت در دوره های آموزشی بیشتر و قوی تر نماید.

تفاوت روش پرداخت ISA با وام های دانشجویی

شاید برای خیلی ها این سوال مطرح شود که تفاوت روش پرداخت ISA با وام های دانشجویی چیست؟

در پاسخ به این سوال بایستی بگوییم که در روش پرداخت ISA شرط پرداخت، اشتغال فرد است. اما در وام های دانشجویی چنین شرطی وجود ندارد و فرد تا مدت مشخصی پس از فارغ التحصیلی بایستی نسبت به بازپرداخت مبلغ وام اقدام نماید.

در باز پرداخت وام های دانشجویی حتی اگر فرد فارغ التحصیل بی کار هم باشد باید بازپرداخت وام را انجام دهد تا بتواند مدرک تحصیلی خود را دریافت نماید.

مزایا

ISA زمانی یک مفهوم جدید در صنعت بوت کمپ بود. اما امروزه و به واسطه ی مزایای خود به یک استاندارد در حوزه پرداخت تبدیل شده است.

مزایای روش ISA در بوت‌کمپ‌ها به حدی زیاد بوده است که امروزه شاهد تسری این روش به فعالیت های خارج از بوت کمپ‌ها هم هستیم.

 علاوه بر بوت کمپ ها، امروزه نظاره گر دوره های آموزشی و مهارت آموزی دیگری هستیم.

که هریک به نحوی با استفاده از روش پرداخت ISA افراد را ترغیب به یادگیری می کنند.

این روش تاکنون توانسته مشوق بسیاری از افراد در سرتاسر دنیا برای یادگیری دانش، مهارت و حرفه جدید باشد.

مزایای این روش برای شرکت کنندگان تا حدی بود که امروزه در بسیاری از دوره های آموزشی غیر بوت کمپ هم از آن بهره گرفته می شود. تا به ایجاد انگیزه در افراد برای فراگیری دانش و مهارت های جدید کمک نمایند.

روش پرداخت ISA در خارج از بوت کمپ

در روش پرداخت ISA، افراد متعهد می شوند که پس از فارغ التحصیلی در دوره آموزشی و ورود به بازار کار، سهم خاصی از درآمدشان را تا مدتی مقرر، به برگزار کننده ی بوت کمپ پرداخت نماید.

این روش در حال حاضر یکی از سرآمدترین روش های تامین مالی برای بوت کمپ ها در سرتاسر دنیا به شمار می‌آید.

در ادامه اطلاعاتتون از بوت کمپ ها مقاله آیا بوت‌کمپ برای شما مناسبه؟ را مطالعه کنید تا ببینید با توجه به شرایط تون بوت کمپ مناسب شما هست یا خیر؟

برنامه نویسی، دنیایی جذاب توأم با هیجان کشف ناشناخته هاست که اگر با روحیات شما سازگار باشد، قطعا می تواند مسیر کاری ایده آل و روشنی را پیش پایتان بگشاید. برای مشاوره و ثبت نام بوت کمپ‌ های برنامه نویسی و پرداخت آموزش با روش ISA روی دکمه زیر کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *