.
-
-
-بیش از ۱۵ سال سابقهٔ برنامهنویسی حرفهای
-
- بیش از ۳ سال تجربهٔ حضور حرفه ای در بازار فریلنسینگ جهانی
-
- بیش از ۵ سال سابقهٔ مدیریت تیمهای نرمافزاری
-
Table of Contents
Toggle– در این کارگاه ۷ روزه، شما به یادگیری اصول، تکنیکها و استراتژیهای لازم برای تبدیل شدن به یک برنامهنویس مطرح در دنیای فریلنسری خواهید پرداخت.
– از تحلیل تکنیکهای دریافت دستمزد تا تواناییهای کلیدی مانند جذب مشتری، ایجاد نمونه کارهای جذاب، مدیریت ریسک، مذاکره با مشتری و هر آنچه برای یک حضور حرفهای در بازار جهانی نیاز دارید.
– هدف ما راهبری شما در مسیر تبدیل شدن به یک فریلنسر موفق و حرفهای است که در دنیای فریلنسری به عنوان یک برنامهنویس درخشان ایفای نقش میکند.
.
در این قسمت، با مفهوم و مزایای کار حرفهای فریلنس آشنا میشوید. این دوره با توضیح انواع کارهای فریلنس و نحوه شروع کار به صورت فردی یا مستقل آغاز میشود. همچنین، تاکید بر نیاز به مهارتها و ایجاد روحیه کارآفرینی دارد
در این مرحله، راهنمایی میشوید چگونه مهارتهای بازارپسند را تشخیص دهید و توسعه دهید. شما میآموزید چگونه از تجربیات گذشته خود برای تقویت مهارتها استفاده کنید و مهارتهای جدیدی را از طریق آموزشها به دست آورید.
ایجاد یک نمونه کار قوی از مهمترین مراحل در فرآیند جذب مشتریان است. در این بخش، شما یاد میگیرید چگونه پروژههای قبلی خود را به صورت جذاب و حرفهای در قالب نمونه کارها ارائه دهید
نحوه ایجاد پروفایل حرفهای برای پلتفرمهای فریلنسری مورد بررسی قرار میگیرد. در این قسمت، یاد میگیرید چگونه اطلاعات شخصی، مهارتها، نمونه کارها و اطلاعات تماس خود را به شکل جذاب و مؤثری طراحی کنید
به شما آموزش داده میشود چگونه در پلتفرمهای فریلنسری ثبتنام کنید و از آنها بهرهبرداری کنید. از جستجوی پروژه تا تعامل با مشتریان و ارسال پیشنهادها. نحوه استفاده از این پلتفرمها مورد بحث قرار میگیرد
نحوه نگارش پیشنهادنامههای جذاب و قانعکننده برای جذب مشتریان مورد بررسی قرار میگیرد. شما با اصول ارائه پیشنهاد مؤثر، تأثیرگذاری کلمات و ایجاد پیشنهادهای شخصی و منحصربهفرد آشنا میشوید
در این قسمت، به شما یاد داده میشود چگونه در مذاکرات برای قراردادها و نرخها موفق عمل کنید. شما با تکنیکهای مذاکره، ارزیابی ارزش خدمات خود و تعیین نرخهای مناسب آشنا میشوید
اهمیت ارتباطات مؤثر با مشتریان و مدیریت روابط با آنها در این قسمت مورد تأکید قرار میگیرد. از ارتباطات روزمره تا حل اختلافات و ایجاد روابط حرفهای، تمام جنبههای ارتباط با مشتریان مورد بررسی قرار میگیرند
راهکارها و روشهای بازاریابی شخصی و ترویج خدمات خود به شما آموزش داده میشود. شما با استراتژیهای تبلیغاتی و توانایی جذب مشتریان جدید آشنا میشوید
با مباحث پایهای در مورد روشهای پرداخت بینالمللی آشنا میشوید . از انتقال ارزهای مختلف تا تجربه انجام معاملات با مشتریان جهانی. نحوه استفاده از این روشها مورد بررسی قرار میگیرد.
آشنایی با سرویسهای پرداخت بینالمللی مانند PayPal و روشهای جایگزین برای انجام تراکنشهای مالی بین مشتریان و فریلنسرها.
آشنایی با مسائل مالی و حقوقی مرتبط با کارهای فریلنسری، مانند مالیات و قوانین محلی.
راهکارهای کاهش ریسکهای مرتبط با تراکنشهای مالی بینالمللی و تأمین امنیت در این زمینه.
-تفاوت کار کانترکت و استخدام
– محدودیت های انجام اینکار به عنوان ایرانی (جنبه های سیاسی و قانونی)
– روش پیدا کردن موقعیت شغلی کانترکت
– فرایند مذاکره و استخدام و salary expectation
– مباحث قانونی کانترکت شامل tax و انواع قرارداد b2b بین المللی
– فرایند invoice دهی و روش های پرداخت رایج (سیستم های payroll و غیره)